Det var de här dagarna som blev livet.


Ops, var etttag sen jag uppdaterade men vet inte om det hänt så himla mycket direkt. Hade en riktig myshelg i Karlstad med Therese & Lollo. Blev massa film, gottis, shopping, sminkning osv. Hur bra som helst, längtar tills jag kan ha det så jämt. 1maj!! Enda dåliga var väl att jag lyckades gå upp 2-3kg på den jävla helgen, men nu är dom borta iallafall. Tur det är gott med fruktsallad.. 
 
Ajaa, annars har jag vart på en jobbintervju, ska provjobba till veckan, hoppas verkligen det går vägen. Hoppas så det gör ont. Kan liksom ha både lägenhet och jobb i Karlstad inom två veckor. Gissa vem som skulle vara lyckligast i världen?!
 
Har även förstört pappas bil.. På vägen till intervjun... Har så sjukt dåligt samvete. Lärt mig att hålla händerna från telefon och ögonen på vägen iallafall. 
 
Men jaa det är väl typ det som hänt i mitt liv senaste veckan, hatar eftermiddagsveckorpå olw, hinner inte leva typ, dessutom är det bara dåliga program på radion.. Men nästa helg är det förmiddag,ochförhoppningsvis typ sista veckan på olw. Ska lyssna skiten ur morgonpasset med P3 också, älskar't!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0