Välkomna in i mitt sjuka huvud.


Tänkte vänta med att använda den här bloggen ett tag, tills livet blir bra* Tror ju fortfarande att det ska hända. Att det plötsligt ska vända, helt plötsligt blir jag smal, får tag på en lägenhet och ett jobb, börjar göra det jag vill med livet och må bra med mig själv. Som att nån ska komma och fixa det åt mig en dag liksom. Allt på samma gång. Det liv jag lever nu är bara en förberedelse för det liv jag egentligen ska leva. Antar det är just med det tänket man slösar bort livet. Och det ger mig sån sjuk ångest. Jag slösar verkligen bort mitt liv?! Det är inte okej att ha åldersnojja när man inte ens fyllt 22. Men det känns verkligen som jag slösat bort så himla mycket tid.
 
Nåja, som sagt orkar inte vänta med den här bloggen. Ni får väl vara med under förberedelserna också då. Välkomna..
 
Iallafall, lördag idag. Sov ångest-länge. Halv jävla 1 kom jag upp ur sängen.. Enda jag hade planerat för dagen var att träna. men gud vad det tog emot. Pallrade mig iväg tillsist iallafall. Och gud vad värt! Visserligen blev det inte massa bränna fett-träning som jag hade tänkt, fick asont av nya skorna (blir nog en retur där), så fick köra styrka istället. I 2 timmar! Var så jävla gött idag?! Så jävla pepp, pressade mig mycket hårdare än vanligt, körde lite nya övningar och så. Kändes så grymt bra. Så efter kände jag mig så peppad på att ta tag i det ORDENTLIGT. Kommer hem, äter BRA mat, nån köttgryta pappa fixat, men istället för ris blev det kokta grönsaker till. Kände mig så duktig och bra. ...Sen kommer lillsyrran med en skål glass. Suget sätter in... Tänker att nått gott måste jag ju få unna mig är ju ändå lördag?! Blir lite glass med hallon och några kex. Det kan jag leva med liksom, det är okej. Men min mage/mitt huvud fattar ju inte det. Vill bara ha mer.. Så några till kex blir det, sen 2 mackor på det. Och sån jävla ångest. BLÄ. Att det ska va så jävla svårt att låta bli.,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0