Allt om mina tänder.


Här händer inte mycket, inte i livet heller. Inget jobb den här veckan heller och jag är småsjuk så vilar från att träna. Sååå, jag gör med andra ord ingenting.
 
Dagens bedrift var att besöka tandläkaren. Var lite rädd för det faktiskt, inte varit där på säkert 2 år och nu kostar det ju pengar om nått behöver fixas.. Så var llite nojjig för att det helt plötsligt skulle dykt upp massa hål och annat skit bara för jag klarat mig undan förut. Men nej det var ingen fara, nått början till hål bara så en påminnelse om det där med tandtråd plus en uppmaning att inte borsta tänderna så hårt var det jag fick med mig hem. Tänkte även skaffa försäkring, bara det inte blir alltför dyrt, men eftersom det såg bra ut borde det vara lugnt,hoppas jag!  
 
Haha jomensåatte.... då vet ni precis hur min tandhälsa ser ut,var så goda!
 
Men nu ska jag fortsätta inredningsdrömma en stund sen sova. NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0