Blivande karlstadbo!


Törs inte säga det här riktigt men... jag har fått tag på en lägenhet! Inget kontrakt är skrivet än men jag har ett muntligt avtal och på måndag ska vi höras och bestämma när kontraktet ska skrivas. Så den 1a maj blir jag karlstadbo! Herrhagen närmare bestämt. En liten 1a på dryga 30kvadrat, i minsta laget men har ju bott mindre än så förut så det ska bli bra, ett himla krux att möblera bara. Väldigt göttigt däremot är ju att jag kommer få köket helrenoverat, ny kyl/frys spis osv. Så nu kan ni ju gissa vad som rör sig imitt huvud. Inredning, inredning, inredning. Japp! Och i bakhuvudet där nånstans ligger tankarna på att jag MÅSTE hitta ett jobb och skaver.. Men det hinns.
 
Planlösning på lyan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0