En lite bättre helg.


Haft en helgrym helg, i Filipstad! konstigt att det är så mycket roligare att vara där när man inte bor där.
 
Spontanfärgade håret i all hets innan jag o Therese tog bussen hem till stan. sen på kvällen blev det 25-års kalas,fin kväll.
 
På lördagen sov jag cp-länge, men det var mysigt. Sen åt jag oTherese mat på stan innanvi begav oss till Thunell för att kolla Eurovison. Efter det blev det bad! haha ja, det var kallt.. sen åkte vi bil o kollade runt, spanade på nått spökhus, vågade ej gå in.....  aja, fin kväll det med! 
 
På söndagen körde jag ett gympass på olw innan det var dags att åka hem till Karlstad. Åkte med mammi, systrarna och Esmis. Blev lite shopping på IKEA osv. Alltid trevligt. Extra kuligt när Esmis är med också! 
 
 
 
tyckte jag såg stark ut..... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0