Tristessen i att vara sjuk.


Uähhh, så trött på att vara sjuk. Var ut förra fredagen, julbord med jobbet. Va först bakis och seg en dag, sen smög det sig på. Är ju egentligen inte dödsjuk, bara förkyld, slemmig och jävlig men det är mest på morgonen och kvällen, däremellan är det ätt lugnt. Men inte kan man träna för det..:( Säger folk iallafall. BU, men okejdå, jag vill ju bli helt frisk så får väl vila. Och det har jag gjort, i snart en vecka alltså. Tråkas ihjäl. Bara jobbat och legat i den här jävla soffan.. Depimerande.
 
Men okej, några grejer har jag väl gjort:
 
>Tränade söndag, måndag och tisdag, på tisdagen gick det inge bra längre..
>Varit på premiären av Hobbit, sov igenom hela filmen, såg MAX en kvart. Pinigt.. Bevis på att jag verkligen fått in normal dygnsrytm iallafall.. 
>Intenetshoppat upp alla mina pengar. Typ bara julklappar till mig själv. Fan.
>Tvättat, tjoho!
>Böjat rensa lite i garderoben. Men rensa är lätt, göa sig av med det man inte vill ha = svårt. Pallar inte ta kort på allt och lägga upp annonser, blir matt bara av att tänka på det.. 
 
Yaaas, that´s pretty much it. Ska bli sjukt skönt att jobba imorn faktiskt. Så mycket mer värt än att ligga hemma, tristessen i det alltså.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0