Flytt!


Idag har det flyttats! Kändes lite ledsamt att lämna min lilla pärla. Så fin och fräsch, kommer verkligen sakna en del grejer, typ att allt är helt nytt, ingen annans gammal smuts kvar i vinklar och vrår, det superfräscha badrummet, men framförallt, DISKMASKINEN! <3 
 
Kommer däremot inte sakna att ständigt känna mig fattig. Lägenheten är faktiskt inte värd sitt pris. 7300:- för 48kvadrat, världens minsta sovrum, jättedåliga förvaringsmöjligheter, typ inga tv-kanaler, inge fiber, helt ofixad trädgård, det har krånglat med värme typ hela tiden och den ligger verkligen inte tillräckligt centralt i förhållande till hyran. Så nej det känns ändå rätt. 
 
Ångrade mig nästan när jag fick se den nya lägenheten,tom. Den såg så fin ut när tjejen innan bodde där, men utan alla fina grejer.. fick en chock! Blev ju inte direkt bättre av att hennes flyttstädning var den sämsta jag sett, EVER. Var verkligen smutsfläckar kvar lite här och var, verkligen fläckar liksom. Hon hade typdammsugit och packat ner sina grejer. Inte okej nånstans. Sen blev det ju inte bättre av att den så kallade "omöblerade" lägenheten, var full av ägarens grejer.. Det som skulle vara kvar var sängen, ett skåp och en hylla i badrummet +balkongmöblerna, sen skulle det BARA vara mina grejer enligt muntlig överrenskommelse. Men för varje dörr och skåplucka jag öppnade kom det bara fram mer ochmer grejer som var hennes.. Aja löste det så gott jag kunde men stör mig verkligen på att jag inte kan utnyttja alla skåp ochgarderober som jag vill :(
 
Iallafall flytten är klar det gick väldigt smidigt, till stor del tack vare att jag bor i lägenheten precis breve hissen, flytta med hiss btw, vilken dröm!!! Men störst tack ska ju ändå mammi, pappi och världens bästa Lollo ha, TACKAR! <3
 
 
och hej det här, men detska nog bli bra.. :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0