En snabb update


Ojdå nu har jag glömt bort bloggen igen. Eller nej det har jag verkligen inte, skriver inlägg i huvudet varje dag men får aldrig upp dom. Har liksom inte tid?! 
 
Har jobbat o tränat massor hela veckan, förutom måndag som jag var ledig och seriöst inte rörde mig en meter på.. Hatar sånna dagar. Men sen har det varit bra! Träningen har gått bra och maten bättre än på länge, fortfarande inte superbra dock, nallar lite godis på jobbet osv. Skit, sämsta med att jobba på mack, gottigheter all over the place.. 
 
Nu ska jag sova iallafall, börjar 6 imorn för veckans sista jobbpass. Älskar 6-14 passet för övrigt, tiden går så fort och sen har man jättemycket dag kvar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0