Sån bra träningsdag!


Haft sån bra träningsdag idag! Började dock med att jag försov mig men hann iallafall med 3,5km promenad innan jobbet. Efter jobbet drog till gymmet för 30minuter på löpbandet och ett Challenge-pass. Stationsträning med olika styrke och puls-övningar. Var riktigt jobbigt. Hem en sväng, äta lite kvarg och protein (haha) innan jag drog tillbaks till gymmet för ett MRL-pass och en halvtimme till på löpbandet.
 
Bästa jävla rumpövningen på det passet. Köttar samma i en hel låt, men olika hastighet på rörelserna varvat med statiskt. bränner så sjukt. Så tips verkligen.Haffade första bästa bild på google för att visa.
 
 
 
Har även hunnitl aga massa mat idag, blir ett gäng matlådor. Lyckades göra en jättegod kycklinggryta och ska testa blomkålsris till, är dock skeptisk, luktar asäckligt.. men hoppas det går ner. Sjukt smidigt om det går att äta, finns färdigt på ICA nu för tiden, så bra initiativ! 
 
Men nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mig i sängen. NATTI! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0