Dagens gnäll.


Åhnej, vaknade preis efter några timmars sömn på soffan. Skit också! Under dagen har min mobil gett upp också. Känner mig helt off från världen nu :/  Skittelefonen har börjat krångla mer och mer för varje gång jag försökt ladda den och nu tar den inte mot nån laddare alls.. Och Telia är stängt så nu ska jag överleva typ ett helt dygn utan telefon. Fyfan. Sjukt egentligen att man är så beroende av den, men det är jag verkligen. Ska iallafall försöka väcka liv i min gamla 4a nu så jag åtminstone kan ställa alarm och lyssna på pod på väg till och från jobbet imorn.
 
Har dessutom lock i ett öra som inte släppt på flera dagar = halvt döv. Är värre än alla gamlingarsom inte hör nått på jobbet, så nu står vi där på varsin sida disken och försöker komminucera utan att höra varandra.. ;( 
 
Åh dessa problem alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0