En kort men bra dag.


Dagen började riktigt dåligt med att jag sov till halv 4.. Fyfan har verkligen inte vant om från natt- till dagsjobb än. När jag väl kom upp satt jag typ bara och glodde, så sur för att jag sovit bort hela dagen. Bra logik där, att fortsätta slösa tid :/ Iallafall plötsligt ringer Issa och vill ha sällskap på sin pw, så vi körde en telefondejt medan vi promenerade på varsitt håll. Så jävla bra, blev nästan 8km och tiden bara flög förbi. 

Sen blev det även ett snabbt gympass, körde armar/axlar/bröst fram tills de stängde. Sen så, hör o häpna, lagade jag mat +fixade matlåda. Känner mig duktig! Men nu ska jag hoppa in i duschen innan PH drar igång:) 



Maten blev champinjoner stekta i grädde (laktosfri lättvariant från Oatly) tillsammans med shiratakinudlar och massa grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0