Onsdag 29e


Idag har jag varit och gjort en antsiktsbehandling. Planen var att göra en Oxygen-behandling, men väl där tyckte hon att jag skulle göra en diamantslip och en porrengöring istället och vänta med oxygen.. Så det blev så. Hehe istället för att bli snygg blev jag sönderklämd.. Men jaja det leder väl till nått bra och så illa var det inte, men fyfan vad ont det gör asså.. Blev även rekommenderad lite produkter som jag var sjukt sugen på att köpa, men 390:- för en rengöring och 600.- för en kräm Nja... Får väl inse att man inte är rik.
 
Ajaaaa, på vägen hem blev jag inringd till jobbet så bara hem o hämta grejer o vända typ. Jobbat till 20, gick sjukt segt. Efter jobbet blevdet ut på en springtur, tredje denna veckan, känner mig så duktig! :) Idag blev det 5km, kändes riktigt tungt dock.
 
Jajaaaa, avlsuta kvällen med paradise och skriva på hyreskontrakt! :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0