Nya lägenheten.


Haha vet förövrigt inte hur många gånger jag haft en "ny lägenhet.." inte klokt!
 
Har iallafall gått nån dag sen själva inflyttandet så det börjar äntligen bli lite ordning, eller jaaa.. Det mesta är uppackat iallafall. Sen kommer det ju aldrig bli "färdigt", det är ju trots allt bara en andrahand och målet är ju att bo här ett halvår och under den tiden hitta något annat (eller hur lång tid det nu kan ta..) . Men iallafall, så här ser det ut än så länge:
 
 
Trivs rätt bra, so far. När man väl fått in möbler och fixat lite så syns det ju inte hur skabbig den är.. För det är den. Men som sagt det börjar bli riktigt mysigt och jag gillar verkligen planlösningen, den känns väldigt stor för sina 44kvadrat (?). 

Kommentarer
Postat av: Emma Hå - mode | vetenskap | studentliv

Så skönt att du börjar känna dig hemma. Jag har bott i min lägenhet sedan i mars och fortfarande inte packat upp allt... *skäms*

//Emma Hå

Svar: Haha, lösningen var att gömma en stor kartong med allt man inte vet vart man ska göra av i garderoben, plus dumpa det man inte vill ha på föräldrar.. (a)
L

2014-09-12 @ 14:47:06
URL: http://emmahas.se
Postat av: Susanna Maria J

Så fint du har det :D

Svar: Tack så mycket! tycker dock det ser rätt tråkigt ut på de där bilderna, mycket finare nu, och ännu finare ska det bli :)
L

2014-09-12 @ 18:58:28
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0