En liten lista


1. Hur mår du idag?
Förkyld och slö.

2. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Smilla eller Mailis, hehe fått för mig att det är fint?!

3. Vad kan du verkligen INTE äta?
Asch är inte så kräsen. Gammal mat? Mjölk som stått öppnat i kylskåpet o tagit smak av annat.. Gillar inte sushi.. Gud äter typ allt. 

4. Den du senast sov över hos.
Sov hos Therese o Robin heeela helgen<3

5. Nämn något som gjorde dig glad igår.
Ärligt, jag vet inte.. 

6. En låt du är beroende av just nu.
Shower med Becky G


7. Nämn en påhittad karaktär du önskar du vore vän med.
 

8. Nämn en rolig grej som hände i helgen.
Åkte karusell!!! Träffade gamla kompisar, myste med familj, strulade runt (haha....) efterfestade med randoms osv.


9. Nämn en tråkig grej som hände i helgen
.
Blev sjuk och slarvade bort en väska.. 


10. Har du några tvångstankar?

Tror faktiskt inte det?! Känns som jag borde ha det men näe... Enda jag kommer på är att jag helst inte dricker kalorier, skulle tex ALDRIG köpa en vanlig cola. Hade en period då jag alltid kollade så att ingen stod bakom duschdraperiet innan jag gick på toa, och när jag var liten hoppade jag alltid till sängen för att inte nått monster skulle dra in mig under. 


11. Vilken typ är du på krogen?
Den med en cider i ena handen och en drink i den andra, spatserar runt, tvingas alltid dansa. Trivs egentligen bäst på hemmafester där man pratar, spelar spel osv.


12. Din favoritplats i ditt hus/lägenhet?

Tyvärr, men sängen, spenderar alltför mycket tid där.

13. Nämn något du måste göra men skjutit upp länge nu.
Ta tag i mitt liv...... 


14. Nämn något du stör dig på för tillfället.
Att det är stopp i avloppet på toan. ORKAR INTE.
 
15. Vad ska du göra i helgen?
Jobba... fre-fre tjoho!
 
16. Dina 3 senaste inkomna sms?
"Ett brev är nu skickat från H&M och är påväg till dig. Mvh Posten"
"Hej! På söndagär det val men du kan rösta redan nu. Mycket står på spel för oss Transportare..."
"Glöm inte tiden hos blablabla.."
 
Alltså, kul liv, populär tjej osv. Fast faktiskt vem skickar ens sms nu för tiden..? 

17. Ditt senaste materiella inköp?
Köpte en eyeliner, lite träningskläder och två innebandybollar igår.. Och mat idag förresten.
 
18. Din favoritinstagram?
Förutom kompisar/bekanta, alla som är med i mina favoritpoddar och några famous people så följer jag bara snygga bruds/träningsfreaks. Hej ångest, men några favs iallfall: 
bigassangie -ägaren till min favoritblogg + några random snygga gäris: valsafull svinkopp birging olycksla fannyahl
 
19. Vad är du duktig på?
....kommer inte på en enda grej.. 
 
20. Vad önskar du att du var bättre på?
GÖRASAKER, ta för mig.
 
 
21. Vad ville du bli när du var liten?
Allt från modell(haha) till advokat och krimialtekninker. Var nog lika velig då som nu.
 
22. Vad vill du bli nu?
Som jag sa, velig 2.0. Jag vet faktiskt inte, men en dröm vore ju ändå att driva något eget, antingen butik eller cafe/reaturang men helst av allt ett gym. 
 
23. Vad ska du göra imorgon?
Bootcamp 06.30, mer än så har jag inte planerat. Ligga hemma och bli frisk kolla ytterligare nån säsong av Vänner typ.
 
24. Vad ska du göra nu när den här listan är slut?
Kolla idol, och kissa!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0