Up and downs.


Äntligen börjar det vända! 
 
Haft sån himla dålig period senaste veckorna. Ingen ork eller energi till nått. Förra veckan tränade jag en (!) gång, sov och käkade godis övriga. Och det är verkligen inte bra för mitt psyke.. 
 
Hade en superrolig helg nu senaste iallafall. Men söndagen alltså.. Minns inte när jag mådde så dåligt senast. Och hade sån grov ångest. Jag måste verkligen göra nått åt mitt sätt att dricka. För mig är minnesluckor det omvända, små glimtar av kvällen man minns, inte glimtar som är borta. 
 
Iallafall, veckan började inge vidare, den dåliga känslan satt i men där tisdag-onsdag nån gång började det vända. Gjorde en så sjuk och läskig grej igår, har inte ens vågat sagt till nån. Sån pirrig känsla innan men det verkar gå bra. Så nu jävla säger jag bara. Är iallafall sjukt pepp på livet helt plötsligt. Har liksom energi tillatt ta tag i saker igen. Igår gick jag upp 6 för att bege mig till gymmet för ett yogapass och en halvtimmes pw. Sen blev det även träning på kvällen.
 
Och nu kom jag just hem från 70minuters promenad, medan jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar. 
 
Svammel som vanligt men yada yada. Nu ska jag hänga tvätt och städa innan jag ska bege mig till gymmet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0