Två nya i badrumsskåpet


Har på den senaste tiden blivit världens skönhetsjunkie. Varit iväg på massa olika skönhetsbehandlingar, köpt massa produkter osv. Tänkte jag ska recensera allt skit jag provat eftersom, för jag vet hur mycket man uppskattar riktiga omdömen från vanligt folk innan man köper/testar en produkt ellerbehandling. 
 
Iallafall, igår fick jag hem två produkter jag beställt från eleven:
 
 
 

Mario Badescu Seaweed Night Cream

 

"Denna kladdfria, oljefria creme är berikad med algextrakt, collagen och Hyaluronsyra (Hyaluronic Acid) för att göra din hud mjuk, återfuktad och ge din hud näring utan att täppa till porerna. Den ger din hud en silkeslen och mjuk känsla."

Denna har fått jättebra betyg (4,5/5) och många bra omdömen, framförallt många med blandhy och tendens till finnar och fet hy verkade gilla denna vilket verkar lovande. 275kr/29ml, ganska liten alltså,dock skrev många att den var dryg. 
 

Talika Lipocils Expert Eyelash Gel

 

"Naturligt längre, fylligare och mörkare ögonfransar! Talika Lipocils Expert Eyelash Gel hjälper till att ge fransarna en fylligare look på upp till 28 dagar vid regelbunden användning. Om du känner att dina fransar ser för korta, glesa, spröda eller brist på glans och volym, eller om du bara drömmer om längre, glansigare, vårdade fransar är Lipocils Expert svaret.

Lipocils Expert består av en blandning av naturliga aktiva ämnen från uppfinnaren av den ursprungliga frans-tillväxt produkten 1948 i Frankrike."

 

Har velat testa fransserum i evigheter, men varit för snål. Hittade dock detta som är riktigt billigt (extrapris just nu dessurom!) och som även fått bra omdömen. Har periodvis haft fransförlägning sen i somras men plockade bort de sista för nån vecka sen så mina känns superkorta så nu slog jag till. Tänkte vara riktigt seriös och ta före- och efterbilder. Så återkommer med resultat om några veckor! 299kr/10ml kostar det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0