257 minuter


Tjoho, idag har jag spenderat 4timmar och 17minuter på att GÅ. Rekord! (Sen jag laddade ner Moves-appen, älskar den, man blir så motiverad att röra på sig mer. Tips!)
 
Förutom två vändor på gymmer har jag varit på Sandys och ätit med Lollo och Nattan. Minns faktiskt inte ens när jag såg henne senast så det var jättemysigt :) Har även fått det första lilla paketet av alla som kommer trilla in efter ett rejält utnyttjande av "Blackfriday" och även nu "Cybermonday". Tanken var att köpa massa julklappar men blev mest julklappar till mig själv..  Bland annat en liten fejkring för sepum. Tyckerjudet är råsnyggt, på snygga människor iaf. hehe... 
 
Aja, nu paradise innan sängen, ofc.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0