Årena dom går och går.


Nyårsafton! Och hur spenderar jag denna? Hemma i soffan. Men det är inte ens synd om mig, jag har helt mig själv att skylla. Är ju dock inte speciellt sugen på att göra nått speciellt, men åkt hem och myst hos pappa hade ju vart nice, men bil/buss etc ville inte samarbeta med mig. Så här sitter jag.Det känns ändå okej, jag ska upp och jobba imorn bitti så det är väl min ursäkt utåt.
 
Men ärligt vem håller jag på att bli..? Känner mig som min gamla granne jag sett genom fönstret, som alltid sitter ensam vid köksbordet i sin äckliga lägenhet och röker (ja jag har sett in när hon städat med öppen dörr?! Det är så rotigt och inrökt så det luktar i hela trapphuset ) Hur får man ett så tragiskt liv? Snart är jag där. Så vem är jag att döma..
 
Känns som varje år blir sämre och sämre. Läste min sammanfattning av 2012, och det sög ju, men om jag jämför med detta året så känns det så himla mycket mer händelserikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0