Ordbajs


Jag hatar att vara vuxen. Att inte ha någon som tar hand om en, ser till att man mår bra och ibland tillochmed bestämmer över en.

Har levt med min psykiska ohälsa alldeles för länge. Eller vad fan kallar man det?! Deprimerad eller bara lite känslig, vem vet.. Har hållt det väldigt väl för mig själv men på sätt och vis vill man ju att folk ska veta, så det har sipprat fram lite då och då. Men det känns ju bara pinsamt såhär i efterhand, här kommer jag och tvingar på folk mina töntiga problem.. Tror inte att någon brytt sig speciellt heller och det gör det så himla mycket värre.

Skulle verkligen vilja vara barn igen, ha någon som hjälpte mig genom det här och brydde sig. Men nu är jag stor och då ska man klara dig själv, men jag vet inte om jag gör det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0