Aim higher


 
 
Försöker tänka såhär just nu. Maten går sådär, eller bra förutom allt småätande på jobbet, skjutmig. Har iallafall både gymmat och sprungit två dagar i rad nu och till helgen ska jag "gå ut" nykter! Får se hur det går..
 
 Vägde mig förresten på en tanitavåg(?) på gymmet idag. Inte jätteroliga siffror.. Men ändå lite bättre än jag var rädd för. Har iallafall lagt på mig 1,3kg muskler sen sist, men även 2,5kg fett. BUHU. Så nu jävlar skajag ta tag i det här, nästa mätning ska de där 2,5kg vara borta, minst!
 
Aja, kände att jag var tvungen att göra en uppdatering, men nu ska jag sova, målet är en morgonpromenad innan jobbet imorn. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0