Yada yada..


Så har man missat en veckas bloggning igen.. Som vanligt skrivit massa inlägg i huvudet, men som med så mycket annat har jag inte riktigt orken och drivet att ta tag i det. Har iallafall inte hänt speciellt mycket nämnvärt, jobbat typ varje dag i veckan 6-14, sen tränat en eller två pass varje dag, heja mig. Vilade dock igår, fick ångest direkt.. 
 
Men att gå upp 5 varje morgon tar på en, åtminstone när man inte somnar i tid och blir väckt av telefonen Så ska bli sjukt skönt att sova ut imorgon. 
 
Har förresten vart på bio i veckan också. Såg nya Hunger Games, Mockingjay part 1. Blev rätt besviken. Bara massa dravel fram o tillbaks, hände liksom massor men kändes inte som det ledde nånvart. Typ bara Lawrence som gjorde den sevärd. Julianne Moore var sjukt snygg med fö. Aja, hoppas ju verkligen avslutet blir bättre.
 
yada yada, har ingen inspiration idag heller. Känner mig plötsligt jättenegg.. Vill bara gå och lägga mig men har såklart tvättid..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0