Jakten på en bröllopsklänning


Idag har jag, Therese o Lollo vart med Nattan till Degerfors för att leta bröllopsklänning. Känns sjukt ändå, gifta sig?!? Sååå avlägset för en annan.. Men såklart kunde man inte låta bli att prova en (eller okej två blev det..) för Gud va fina typ alla var! Vill också gifta mig. Var bara det där med brudgum också.... 

Efter att Nattan hittat en klänning hon kände sig ganska säker på och både Therese och Lollo hittat sina blivande så blev det lunch i Karlskoga, lite shopping och sen mys hemma hos Nattan. Det roliga tog dock slut vid 9 när jag fick hoppa på bussen för att bege mig hem mot Karlstad och jobbhelg.. Tjoho! 😔 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice

2015-02-27 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0