Uppdaterar väl lite då.


Long time no see. Men livet rullar väl på som vanligt. Eller rullar på, inte som tåget direkt, mer nån berg- och dalbana typ. Upp o ner går det. Vissa dagar är jag så nere och trött på mig själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen, andra är det jättebra. 
 
Så vad har hänt sen sist så? 
 
+ Har varit på farfars begravning i Västerås. 
 
+ Har vart ute, lite spontant sådär. Skulle va nykter, sen bestämde jag mig för att dricka men ta det lugnt, sluta senast 11, sen blev det 12 osv.. Kom hem 4 somnade på soffan, började jobba 6 så kom dit i nattens smink o outfit,freeesch. Aja, jag överlevde och hade väl roligt. Slarvade dock bort min väska så nu måste jag köpa massa nytt smink. Heja mig.
 
+ Tränat på som vanligt. Motivationen börjar komma tillbaks. Köttade typ 2 timmar, mixat med styrka och gruppträningspass både idag o igår. Plus igår var jag tom ute o sprang! Sjukt imponerande faktiskt. 
 
+ Jobbat. Börjar kännas lite lättare igen, var så himla kämpigt ett tag..
 
+ Haft en myshelg med Therese o Lollo, efter att Lollo kommit hem från evigheter i Sthlm. Var supermyzzzz. As usual. 
 
+ Kollat på lite nya filmer. Är ju oscars till helgen o tanken är ju att hinna se alla nominerade för årets film. Går sådär va..
 
Ajaaa, har säkert hänt annat med, är ju trots allt evigheter sen jag skrev sist.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0