Slutet på den sämsta jävla veckan.


Den här veckan asså.. Har varit den sämsta på sjukt jävla länge. Hade möte med chefen i fredags och i måndags, och det lät inte bra. Blev ärligt talat rätt paff.. Så nu är det svinjobbigt att vara på jobbet, går på helspänn hela tiden och är nervös och känner att allt jag gör är fel. Och det har jusåklart smittat av sig annars också, tappat sugen på allt. Tränat en (!!!) gång denna vecka och hamnat helt i gamla jävla vanor som jag aldrig mer ville tillbaks till.Så stabil var man..  :C Har dessutom varit helt pank och inte gjort en endaste liten rolig grej, plus vädret har vart sämst. 
 
Bara skit. 
 
Just nu väntar jag iallafall på att pappa o Anki ska komma o hämta upp mig så ska vi handla lite, käka på Ikea osv. sen ska jag åka med till Filipstad och nog umgås med Therese ikväll. Ska bli så jävla skönt!
Att åka hem till pappa har verkligen blivit en trygghet för mig, (även om jag typ aldrig orkar göra det..) där får man vara sådär liten och bekväm. Maten står på bordet, jag kan mysa med Semlis och ofta Esmis också och om kvällarna är det spela kort, kolla på tv eller hänga vid datan som gäller. Utan några jävla krav alls. BÄSTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0