Dagens loppisrunda




Idag slog jag ihop promenaden med en loppisrunda. det börjar bli lite av ne lördagsruton för mig, passar så bra när bästa loppisen typ bara är öppen på lördagar och ligger några kilometer bort. Passade mindre bra att det regnade hela vägen både dit och hem.. Men men, drygt 8km promenad och några inköp blev det iallafall :)
 
 • Tre blomkrukor. Behöver verkligen inte fler (har väl ungefär 10x mer krukor än levande blommor hemma..) men det var 3 för 10:- så då får man ju passa på.

• En ljusstakstrio i guld ofc. Min största inredningscrush. Fick betala 15kr för dessa, fynd!

• En ampel av snäckor. 

• Fyra böcker. Böcker är ju så himla bra att köpa på loppis. Superbilligt och ofta väldigt bra skick. Förstår egentligen inte varför man ens köper nya?!

 - "Flickvännen" av Karolina Ramquist. 
- "Varulvsvalsen" av Sigge Eklund. Som jag ju älskar! Aldrig läst nått av honom dock så det blir ju soännande. Denna var dessutom inbunden och sprillans ny. 
- "Ett öga rött" av Jonas Hassen Khemiri. Som man verkligen borde ha läst.. Superfint omslag också. 
- "Den vidunderliga kärlekens historia" av Carl-Johan Vallgren. Har stått på min att läsa-lista i evigheter.

Kommentarer
Postat av: Moster

Fina krukor och Den vidunderliga kärlekens historia är jättebra! Kram

Svar: Taaack! Åh jaa har lästmassor om den så måste verkligen läsa den jag också! kramiz!
L

2015-05-31 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0