En sĂ€llsynt art, den sista i sitt slagđŸ„€


 

 
 

I lördags Äkte jag, syrran och Lollo till Stockholm för att gÄ pÄ Kents sista konsert, ever. 

Gick upp svintdigt för att hinna med att gympass innan jag coh Lollo Äkte till Filipstad för att möta upp Julia. SuperdÄligt pass verkligen, sÄ trött i kroppen efter 1-2 pass/dag hela vecka sÄ det var ju kanske lite onödigt menmen kÀndes bÀttre Àn inget iallfall.

-->HÀmta paket (Àntligen en ny jacka!), duscha, packa, sminka, slÀnga i mig frukost. Och för en gÄngs skull var jag fÀrdig i jÀttebra tid! Vilketju Àr superdrygt, sitta och vÀnta.. Vilket resulterade i en lite selfiesession, haha. Gulligaste snapchatfiltret verkligen.

 

 

Till sist kom vi ivÀg iallafall. Hittade vÄrt hotell relativt snabbt, checkade in och Äkte sedan till Lollos syster dÀr vi Ät mat och förfestade lite smÄtt innan vi Äkte till arenan. Köpte mig en t-shirt eftersom jag missat det dÀr med vit överdel, svart underdel.... Allt var supersmidigt uppstyrt, gick förvÄnansvÀrt fort att komma in, hanga av sig i garderoben och sÄdÀr +++++

 

Konserten dĂ„? SÅ himla bra förstĂ„s! Scenografin (?) och allt runtomkring Ă€r ju sĂ„ sjukt proffsigt gjort. Och jag Ă€lskar dom ju, men var inte sĂ„dĂ€r magiskt som man hade önskat. Min bĂ€sta konsert kommer alltid vara den pĂ„ Peace and love för asmĂ„nga Ă„r sen,nĂ€r de slĂ€ppte ut alla röda fĂ„glar och jag upptĂ€ckte Mannen i den vita hatten pĂ„ riktigt. Ett av mina finaste minnen i livet (trots att jag var jĂ€ttefull och inte minns allt för mycket.. ). Mannen i den vita hatten var sĂ„klart höjdpiunkten idag med, annars var December fantastisk, knappt hört den förut men Ă„h sĂ„ fint! Och Andromeda har ju verkligen finaste sconagrafin. Och innan allting tar slut var ocksĂ„ sjukt bra och grĂ„tkalas. ÄH ju mer jag tĂ€nker pĂ„ det var fan allt bra. 

 

Efter konserten Ă„kte vi faktiskt hem och sov. SĂ„ pĂ„ söndagen vaknade jag halv 6 och var pigg.. HĂ€ngde i hotellets gym ett par timmar i vĂ€ntan pĂ„ att Julia skulle vakna. Fanns ju inte överdrivet mycket att göra dĂ€r, cyklade lite, körde lite mage och rygg typ och stretchade massor. ÄndĂ„ rĂ€tt gött att jag lyckades fĂ„ in ett trĂ€ningspass för resten av söndagen var bara ett himla unnande. Hotellfrukost, mat pĂ„ pizza hut och sen julmys hos Therese och Robin. 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du ligger i o trÀnar! Starkt jobbat! Sjuka resultat! :)

Svar: Jaaa,riktigt bra period nu ett tag! Men det dÀr med sjuka resultat vet jag inte du.. :/
L

2016-12-21 @ 16:56:21
Postat av: Anonym

JÀttesnygg i kroppen! Det mÄste vÀl ÀndÄ rÀknas? :) Hela du Àr fin!

2016-12-23 @ 02:29:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0