Prokrastinerar tills jag dör.


Sitter med sån grov tentaångest (och livsångest..) just nu. Prokrastinerar tills jag dör. 
  
Tror tentan på onsdag kommer va så himla lätt egentligen. Men har man varit på 3 av föreläsningarna och inte börjat plugga ordentligt förrän 2 dagar innan så kvittar det ju lite hur lätt det egentligen är. Detär för mycket information som ska nötas in ändå. Och jag behöver verkligen klara den här :( Pengapaniken smyger sig också på. Ge mig lite CSN bara?!?!? 
 
Men jag har helt enkelt bara mig själv att skylla. Vet att jag skrivit sånt här SÅ många gånger tidigare. Att man aldrig lär sig.. Det var ju kanske okej på högstadiet och gymnasiet då det egnetligen inte spelade någon roll. Men nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0