Årsresumé 2017


Höll du några av dina nyårslöften?
 > Vara mer seriös med studierna, spendera mer tid i skolan.
-Yes! Eller första månaden var jag sjukt duktig, pluggade jättemycket sen hade jag världens svacka fram till höstterminen då jag verkligen skärpte till mig och var i skolan nääästan varje dag.
 
> Kämpa på med träningen, delmål; klara 5 chins, 100kg marklyft, minst 4 pass/vecka.
-Träningen har rullat på, skulle tro att det blivit 5-6 pass varje vecka. Klarade både 5 chins och slog till med 110kg i marklyft på självaste nyårsafton.
 
> Tatuering nr 3 och 4.
-Enklaste målet egentligen, förstår inte att det ska vara så svårt att ta tag i det..
 
> Säga JA mer. Inte sitta hemma själv för att annat känns "jobbigt". 
-Lite mer kanske, men verkligen något jag  behöver bli bättre på.
 
> Bryta dåliga vanor.
-Det här har ändå gått framåt, väldigt mycket den senaste tiden. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Inga stora grejer. Var i Malmö, Köpenhamn och Turkiet.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Frisk som en nötkärna! tror knappt jag varit förkyld?
 
Bästa köpet?
Köpt extremt mycket skit tror jag.. Hoppas på att IPL-maskinen jag köpte kommer bli bästa investeringen.. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Det vanliga; behandlingar, hudvårdsgrejor och inredningsprylar.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2017?
Har nog aldrig lyssnat på så lite musik som det här året. Podcaster har helt tagit över. Men den första låten ajg kommer att tänka på är Kate Moss med Newkid. Den nöttes extremt mycket ett tag. Även hela Lorentz senaste skiva. 
  
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Eller framförallt mindre ledsen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort saker, tagit tillvara på all ledig tid, framförallt under sommaren. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit vrång. 

Hur tillbringade du julen?
Åt julfrukost hos pappi, åkte sedan till moster för att fira med mammas sida av släkten, helt traditionsenligt :)
 
Blev du kär i år?
Ja :)

Favoritprogram på TV?
Enda gången jag kollat på tv är till tacomyset på fredagar, Vem vet mest och Postkodmiljonären, *Pensionärsparet* Serier och film har det däremot plöjts hur mycket som helst. Skam, OITNB, Game of thrones, Prison Break, The walking Dead och Lost bland annat. 
 
Bästa filmen?
La vita e bella! Så jävla underbar. 
 
Bästa boken?
Inte läst en enda bok. Halva Game of thrones är det jag kan stoltsera med..
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Oj.. Jag minns faktiskt inte. Vet att David jobbade så jag fick presenter på morgonen sen var det nog en vanlig dag; tränade, chillade, lagade nån god mat ihop typ? Blev firad av familjen och vännerna skilda dagar. Bra presenter fick jag iallafall kommer jag ihåg!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det ju såklart alltid. Framförallt att vi hade hittat en ny lägenhet hade gjort året bättre.
 
Bästa som hänt 2017?
Träffade David. 

Vad var det sämsta?
Att vårt lägenhetsletande inte gett resultat.  

Planer för 2018?
Issas bröllop i juni, resa till Manchester med David (kolla fotboll🙄) . Mer än så ver jag inte men mer generellt; ta tillvara på tiden mer och GÖRA grejer.  Prioritera skolan mer och träna hårdare. 

Vad ser du mest fram emot med år 2018?
Hitta en lägenhet. Göra mer roliga och mysiga grejer med David.

Har du några löften inför år 2018? 
x Ta mer kort!
x Ta mer seriöst på skolan, komma ikapp helt.
x Fortsätta träna som vanligt men öva mer på de klassiska lyften och bli starkare.
-50kg bänkpress, 120kg marklyft, 80kg benböj.
x Nästa tatuering
x Jobba på mina dåliga personlighetsdrag, framförallt som flickvän. Tex bli bättre på att acceptera att allt inte behöver göras på mitt sätt, erkänna när jag har fel och vara mer genuin och stöttande.
x Styra upp ekonomin; säga upp onödiga grejer, byta abbonemang, skaffa ett matkonto, sälja grejer mm
(null)
(null)(null)(null)(null)(null)(null)(null)
(null)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: G

Kul med en update! Starkt jobbat i gymmet! Grymt imponerad!

2018-01-04 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0