Arbetsintervju, innebandy och skavsår.


Ska alldeles strax krypa ner i sängen, måste tvinga upp mig tidigt imorn, har sovit alldeles för länge på morgnarna nu ett tag, hatar verkligen det. Vaknade seriöst 12.45 idag,hade ställt klockan på 9.30..
 
Arbetsintervjun gick nog inge vidare, kändes inte som jag sa mycket alls.. Dessutom hade jättemånga sökt, folk från malmö och allt möjligt.. Men vi får väl se, grinar inte direkt ihjäl mig om jag inte får det, vill ju inte bo i Filipstad egentligen så.
 
Annars har jag inte gjort mycket alls idag förrens nu på kvällen, blev en riktigt rolig innebandyträning, A och U hade tillsammans, så det var väldigt mycket bättre träning än de jag vart på hittills. Så det var kul! Sen efter det blev det 50min på gymmet, ben och triceps. haha favoriterna, kör fan jämt det.. Aja, gick bra iallafall. Dock mindre bra att jag har väldens jävla skavsår.. :( Tog dubbelt så lång tid att gå hem mot vad det brukar göra för jag fick halta mig fram. Men ska försöka pyssla om det nu så jag kan röra på fläsket imorn, morgonpromenad hade jag tänkt. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0