Update / nya lägenheten


VÄLDIGT dålig uppdatering här. Har iallafall äntligen flyttat in i nya lägenheten nu! Känns så himla bra, har dock inte riktigt kommit i ordning än, men det tar sig. Och nytt jobb tror jag minsann jag fått med! Har jobbat 2 veckor nu iallafall och så har jag några pass nästa vecka, har dock inte fått några konkreta besked från chefen men hoppas verkligen att jag ska få fler pass så jag kan klara mig nu när jag sa upp mig från olw, haha kör bara kör...
 
Körde sista jobbpasset för veckan nu så nu är det långhelg! Underbart. Ska försöka styra upp lite mer hemma, massa smågrejer som måste fixas, dock är jag i stort behov av bil och en betongborr för de viktiga grejerna.. :/ Aja förutom hemmafix har jag noll planer, är dock supersugen på att göra nått kul, men får väl se vad det blir.
 
Lite sneakpeak på hur det ser ut än så länge:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0