Gnäll lagom.


Att vara sjuk och inte kunna träna är inte bra för mitt psyke.. Jag har liksom inget att göra om dagarna och det fuckar upp mig. Blir så himla depp och ligger bara hemma och tycker synd om mig själv, har inte ork till nått och känner bara att livet är värdelöst. SÅ TRÖTT PÅ DETTA.
 
Tror dock det börjar ge med sig nu, sugen på att träna ikväll men antar det vore korkat.. 
 
Så vad ska jag göra?! Är t om ledig idag, men vill fan hellre jobba. Borde ju börja packa inför flyttan och verkligen köpa julklappar, men jag orkar inte...... Är dessutom pank för att jag bara shoppar till mig själv när jag letar julklappar till andra. Sånt ego. Men jag vet inte vad någon vill ha och blir så osäker.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0