Mvh bohem_girl_91


SvaIdag fick jag ett paket med posten. Med sten. Bland annat. faktiskt roligare än det låter men jag känner mig lite knäpp.. Har dock varit lite intresserad av sånt här new age-grejs ett tag. Älskar rökelser, fina stenar, drömfångare och sånt, dessutom så vill jag gärna hitta nått att liksom tro på.. Är fan avundsjuk på folk med nån slags religiös tro, måste kännas tryggt på nått vis. Tror även lite dragning mot detta sitter kvar sen jag var liten och min bästa kompis hade föräldrar som var väldigt new-ageiga, trivdes så himla bra hos dom och tyckte dom hade så himla mysigt hemma. 
 
Så igår läste jag jättemycket på bland annat denna blogg. Sen klickade jag hem lite stenar och en sammetspåse att lägga dem i. Och nu ligger påsen under kudden, hoppas på att det ska ge mig lite bra energier. Vet inte om det är bästa att ha dom under kudden eller typ i jackfckan så man alltid bär dom med sig? Jag köpte även vit salvia som man ska bränna för att rensa ur platser eller personer på dåliga energier så det tänkte jag testa nu när jag flyttar, rensa både mig själv och lägenheten. 
 
Alltså förstår att det här låter jätteflummigt och konstigt och jag vet inte ens om jag tror på det själv, men nått bra borde det ju ändå göra, vare sig det beror på att man blir mer medveten om att man vill förändra saker eller om dessa flumgrejer i sig själv faktiskt gör något.
 
Cred till harmoniqahalsobutik.se för sjukt snabb leverans, fick alltså paketet efter 1 (!) dag.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0