Piloxing och mysfrulle


Har precis ätit en stor smarrig frukost med Semlis. Extra gott efter ett pass på gymmet. Idag testade jag och Lollo Piloxing, tyckte det var riktigt roligt faktiskt! För er som inte vet vad det är så är det typ en blandning av pilates, boxning och dans. Tyckte det lät jättekonstigt först och förstod inte riktigt hur det skulle flyta ihop men det gjorde det verkligen. Jag är ju inte en dansant person men när dansen inte ska vara så snygg och typ sexig (värsta jag vet..) utan det viktigaste är att du försöker och rör på dig hela tiden så är det roligt. Passet gick dessutom väldigt fort och blev aldrig dödsjobbigt även om svetten verkligen rann, haha såg många som det bokstavligt talat droppade ner på golvet av. Så detta kommer jag garanterat köra igen, ska lyckas få med mig Lollo bara, hon var inte lika förtjust.. Förutom Piloxing blev det även 25min pw på bandet + den vanliga promenaden dit och hem. Hehe behövdes verkligen efter min och Selmas svullokväll igår. Usch, blev både godis och pizza....
 
(Bilder snodda från selmas snap..) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0