Mina favoritkidz




Var hem till Filipstad en sväng idag. Mormor fyllde 70 så då åkte jag dit med syrran en snabbis och hon var även gullig och körde hem mig sen😘 
Blev tårta och lite update av mormor och morfar men bästa var ju att jag fick träffa dessa små underbara. Finns nog inget som gör mig gladare. Haha när vi skulle åka möttes vi av dessa coola i bilen, sjöng för full hals och låtsades dunka musik i sina coola brillor. Dog.😂

På tal om gulliga personer.. Vi passade på att ta en sväng på ikea när julis körde hem mig och som vanligt blev det köttbullar i deras restaurang. Och jag lyckas med det fantastiska att glömma mitt kort på matbrickan. Upptäcker detta första i kassan men världens gulligaste anställda som ska ta hand om disken lovar att titta efter det när hon är klar i kassan. Och hon hittar det! Och gulligaste av allt, hon åker hem till mig och lämnar det. Att det ens finns då gulliga människor?! Inte klokt. Sjukt tacksamt iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0