There will come a time you see.


Livet känns värdelöst. Ändå har det varit en bra dag idag. Vaknade efter en supermysig dröm. Har varit en stressig dag på jobbet, men gick ändå bra liksom. Sen tränade jag, både styrka och ett gruppass. Åt nyttig mat när jag kom hem, somnade inte. Eller okej, en kvart kanske, men inte flera timmar som resten av veckan. 
 
Men ändå har jag en jävla skitkänsla i mig. Välförtjänt. Är så trött på mig. Vill fly till nästa plats. Eh alltså inte himlen eller så då, men fan. 
 
Har massa grejer att göra nu egentligen, städa o packa, ta fram kläder, måla naglar o såntskit. Ska med tidig buss till Filipstad imorn, sen till Västerås för farfars begravning. Men jag orkar inte fixa nått. Tog en lång promenad i regnet istället, lyssnade på depplistan och rökte, gick i gamla kvarter. Gör alltid det vid sånna här tillfällen. Nått med den här känslan som jag förknippar så med den tiden jag bodde där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0