Hej, här är jag och min nya taruering.




Igår var det äntligen dags att göra tatuering nr 2. Har velat gjort det så länge men aldrig kunnat bestämt mig. Vad ska jag göra? Vart ska den sitta? Vart ska man göra den? Hade inte riktigt bestämt mig nu heller, men tiden var bokad iallafall. Det mesta blev ganska improviserat. Fick se den färdiga skissen där och då, helt annorlunda från den jag sett innan. Jag bytte placering från den planerade och jag bestämde mig för färg när han gjort konturerna.. I slutändan blev det bra iallafall och jag är sjukt nöjd!
 
Jag gjorde den hos Robert på Fisheye Ink här i Karlstad. Det tog allt som allt 2,5 timmar varav 1 timme bara var skissande och val av placering, storlek osv. 2000:- gick den på. Och nu vill jag göra fler!
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Riktigt snygg tatuering, passar bra på dig! :)

2015-07-26 @ 13:43:21
Postat av: Chessie

Snygg!! :) x

Svar: Tack så jättemycket! :)
L

2015-10-22 @ 04:55:54
URL: http://nouw.com/chessiemabelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0