En fin fredag


Har haft en himla bra dag idag ändå. Mest för att gårdagen slutade så bra och natten var mysigaste på evigheter. Har liksom gått runt med ett litet töntigt flin hela dagen.

 

Iallafall; Jobbade 7.30-16 och hade grymt flow. Så lamt att säga om sitt bensinstationsjobb kanske, men ändå. Vissa dagar är lite bättre än andra; när alla kunder är glada och nöjda, man säljer bara dyra tvättar och man har världens energi typ. Så var det idag, fick tillochmed beröm av chefen.

 

Direkt efter jobbet drog jag till gymmet, körde ben så gott det gick, var så himla mycket folk så våningen med fria vikter fick jag liksom ge upp..Men har redan träningsvärk så nått bra fick jag ju till ändå. Sen körde jag ett gruppass med core, nytt upplägg, 45min. Sen skulle jag hem, laga mat och plugga tänkte jag. Vad som hände? Jag åt två proteinbars, lyssnade på musik och tog selfies..Ungefär. Nu borde jag verkligen ha lagt mig för länge sen. Mitt humör är långt ifrån så bra som imorse och sjunker stadigt..🙈   

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0