God jul och gott nytt Ă„r!đŸŸ


Julen spenderades ute i skogen hos Mammi, precis som den brukar. AlltsÄ verkligen pÄ pricken som vanligt. >Slava dagen innan för att fÄ ordning och slÄ in alla klappar hos mammi. Mammas köttbullar, morfars vÀrmlandskorv, mosters Jansson. Halvfrivillig tomte, överflöd av klappar till barnen och varsin liten hög till oss andra. BÀsta klapparna det hÀr Äret var nog Hanna Hellquists bok, sÄ fin, och presentkort pÄ ansiktsbehandling :))  SÄ skönt med en helt traditionsenlig jul ÀndÄ för har verkligen haft noll julkÀnsla i Är. 
 
Traditionerna fortsatte pÄ juldagen med minijul hos pappa med grötfrukost, julklappsutdelning och lite spel. Sen tÀnkte jag bege mig hem till Karlstad för utgÄng, men det gick visst inte en enda buss sÄ jag blev kvar i stan. Blev en rÀtt spÄrad kvÀll.. Riktig tjejförfest med drickspel, som ju ÀndÄ Àr typ det roligaste jag vet, sen utgÄng pÄ Bulf (lol) köade i nÀstan en timme för att gÄ ut i Filipstad, helt sjukt.. Var dÀr tills det stÀngde sen efterfest pÄ det. HÀr Àr ju kvÀllen lite suddig men efterfesten slutade iallafall med kycklingdans och sÄnt supertöntigt. Kom hem till Julia vid halv 7 tror jag.. Dagen efter var den vÀrsta pÄ lÀnge. Första halvan: leta rÀtt pÄ bortslarvad mobil. Andra halvan: sova och krÀkas.  
 
NyÄr var oviss in i det sista men Àven det spenderades i Filipstad, efter ett pass pÄ jobbet. Middag följt av husfest hos Julia. Hade sjukt kul faktiskt men kvÀllen bara swishade förbi. Kramades med mamma och syster pÄ tolvlaget iallafall sen tror jag Àrligt jag spelade beerpong tills jag gick och la mig vid 06.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0