Träna, plugga, jobba. Repeat.


Rent tekniskt borde de senaste 1-2 veckorna varit så extremt tråkiga. Jag har mer eller mindre bara jobbat, pluggat och tränat. Men ändå har jag varit på så himla bra humör ett tag. Jobbet har gått bra, träningen har gått jättebra, jag har varit duktig med mat och sånt (knappt ätit en godisbit på en vecka, sjukt för att vara jag..) och plugget har gått bra! 

 

Så mycket som jag pluggat de senaste dagarna tror jag aldrig jag gjort förut faktiskt..Suttit 10-12 timmar flera dagar senaste veckan. Sen suger det ju lite att tentan gick tvärdåligt.. Dels för att jag försökte trycka in hela kursen på typ 4 dagar men också för att den var så dåligt/svårt gjord. Nästan inget av alla hundra viktiga grejer från föreläsningarna kom med:(( Så där blir det garanterat en omtenta. Klarade förra veckans omtenta iallafall så då kan jag ändå leva med det. 

 

Mellan allt jobb, plugg och träning har jag iallafall lyckats trycka in några riktigt fina kvällar, kan vara de som höjt humöret sisådär 100 snäpp och gjort att allt känns lite lättare liksom. Så himla tacksam för det. +Tacksam för R******* älskar det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0