Kalorifria såser från Green Valley Ranch


Tänkte köra en snabbrecension på dessa såser från Green Valley Ranch. De är helt kalorifria, hur det går till förstår jag inte riktigt.. Innehåller förmodligen inte mycket nyttigheter men tycker ändå det kan vara ett bra sätt att dra in på lite kalorier.
 
Ketchupen är min favorit, äter aldrig vanlig ketchup längre, tycker denna är godare,smakar som en blandning av ketchup och typ chilisås, så den rekommenderar jag verkligen!
 
Indian Curry testade jag förra veckan till kyckling och tyckte även den var riktigt god.
 
Ceasar dressingen däremot är vidrig, testade till nån baguett för ett tag sen men slutade med att jag slängde både dressingen och baguetten. Riktigt äcklig.
 
 
De finns att köpa på bl.a MM Sports och kostar 49kr/st men tror det är ett stående erbjudande med 2 för 1.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0